BLOGGBLOGGBLOGG

Hei dere 9829; Nå har jeg endelig fått sett første episode av bloggerne på tv2bliss. Skulle egentlig på premierefesten på torsdag der de skulle vise episoden, men så kom det ting i veien, og Kristoffer kom til Oslo så da orket jeg ikke dra likevel. Gleder meg til å se resten av sesongen! Ellers i dag har jeg hatt en skiiiikkelig daffesøndag. Har blitt helt hektet på Keeping up with the Kardashians, så det står å surrer på i bakrunnen uansett hva jeg gjør. Åh, søppeltv i mitt hjerte 9829; Nå begynner jeg å bli sulten, men har seriøst ingenting i kjøleskapet! Litt usikker på om jeg gidder å gå på butikken altså, det er jo så kaldt ute :S Lenge leve søndagslatskapen! I morgen skal jeg faktisk trene. Har til og med skrevet det ned i avtaleboken min, så da MÅ jeg bare. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg