BLOND?

Ååh, jeg har ikke godt av å være syk. Har akkurat bladd igjennom en haug gamle bilder der jeg var blond, og jeg savner det så sykt! Jeg elsker hårfargen min nå, spesielt til denne årstiden. Men jeg klarer ikke helt å se for meg å være mørk til sommeren? Har pratet mye med frisøren min Silje om det, og vi skal prøve å gjøre meg lys igjen til sommeren. Det kan jo være veldig skummelt siden det sliter veldig på håret å bleke det, men jeg syns kanskje likevel det kan være verdt det. Jeg er iallefall i de aller beste hendene på Hendrix, Silje er så utrolig flink! 

Hva syns dere jeg kler best egentlig? Beklager utrolig meningsløst innlegg forresten, har ikke stort annet å skrive om her jeg ligger!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg