YUMMIIII

Hei hei! Gikk hjem fra jobb i sta og bare hmmm, hva skal jeg lage til middag som både er sunt og ikke tar lang tid. Jeg var såå sliten at det fristet mest å bare hive i meg et knekkebrød. Heldigvis hadde Kristoffer allerede kommet hjem, og det sto både røde roser og deilig lasagne på bordet da jeg kom inn døren. For en fantastisk kjæreste 9829; Det er jo ikke så sunt, men det gjør ingenting så lenge vi koser oss sammen!

Etter middagen hoppet jeg rett i dusjen. Finnes det noe mer deilig egentlig? Når man er sliten, mett og skikkelig sliten. Tenkte bare å anbefale noen hårprodukter som jeg har brukt en stund nå.


Fikk disse produktene fra Hendrix Hair, anbefalt av min kjære frisør 🙂 Til de som ikke bor i Oslo, kan dere kjøpe shampoen HER og balsamen HER på blush.no. Så også at de var på salg nå, koster bare 100kr, sykt! Elsker de, og de lukter nydelig 9829;


Zara ville også ha lasagne, namminammi!

Nå må jeg ta en liten powernap altså, sov bare fire timer i natt gitt. Snakkes senere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg