TAKK FOR I DAG

Hooooooooi for en aktiv dag, det føles DIGG! Og ikke bli sjokkerte nå, men jeg har faktisk vært supersunn også! Deilig når man faktisk får kommet seg litt igang med prosjekt slanke-seg-til-sommeren. Me like! Avsluttet dagen med middag på Vapiano sammen med Andrea, Bjørn Erik, Sophie Elise og Lotte, noe som var  veldig hyggelig. Jeg har aldri vært på den resturanten før, men det anbefales! OG, i morgen kommer Kristoffer på besøk til meg også, for en nydelig overaskelse! Herregud, nå begynner jeg å bli trøtt. Har nettopp googlet hvordan overaskelse (overraskelse) skrives, men finner det ikke ut. Jeg vet det jo egentlig, men hjernen henger ikke helt med.


Hohooo her ser det ut som jeg har røyket weed jo. Har ikke det, har bare veldig sløve øyne fordi jeg er trøtt.

Nå skal jeg se noen episoder av min favorittserie (noe alle serier jeg ser på er), Keeping up with the Kardashians før jeg legger meg. Tudelu!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg