CHILL LØRDAG

… på badet. Kristoffer sitter på stuen å ser på tour de ski, og jeg bare “skal på do en tur jeg”, så snek jeg kamerastativet bak ryggen og låste meg inne for å knipse bilder. Det jeg ikke tenkte over var jo at blitsen på kamera lager lyd når den slår seg opp, så jeg ble busted ganske kjapt. Flaaaaaause xD (ironisk smiley for de som ikke skjønte det). 

Foruten om min lille tabbe på å diskre ta bloggbilder går denne lørdagen med til avslapping. Biffen er satt på mørning i ovnen og vi skal lage nyyydelig middag ikveld med deilig Prosecco til forretten og Barbera d´Alba til biffen. Deilige viner som jeg kjøpte med meg på taxfreen! Kristoffer skal prøve seg på å lage bruschetta til forrett, så det gleder jeg meg til. Er egentlig ikke sånn kjeeempeglad i tomat, men i den kombinajonen er det faktisk ganske ok altså!

Og hva gjør dere i dag, om jeg tør spørre?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg