2013 – del 2

JULI: Jeg kom hjem fra Gran Canaria, og da dro vi rett på Hove. Herregud for en festival det er, angrer på at jeg ikke ble der mer enn én natt! Var alt for sliten etter gc at jeg ikke orket det. Marthe kom på besøk til meg etter jeg kom hjem derfra, også var jeg hjemme i Molde på jazzfestivalen. Årets beste jazz etter min mening, fy som jeg koste meg! Det var også den uken jeg og Kristoffer begynte å holde på. Koselig 9829;

 

AUGUST: Måneden startet med å dra til GC igjen med Lars, noe som er den galeste turen jeg noen gang har vært på. Vi to sammen er jo bare helt kaos, haha! Koste meg veldig iallefall. Så var jeg hjemme i cirka en ukes tid, før jeg dro tilbake igjen med Andrea. Vi skulle egentlig være der i to uker, men jeg dro allerede etter en. Det var fordi hun fikk besøk av kjæresten sin, og jeg gjerne ville hjem for å få besøk av Kristoffer! En veldig avslappende tur egentlig, og vi bodde på et kjempefint hotell! Tilbake igjen i Oslo var det bare å nyte siste rest av sommeren, koste meg veldig mye sammen med bestis June

:

 

SEPTEMBER: En skikkelig bloggmåned der jeg bare dro fra event til event omtrent, haha. Det var veldig mye som skjedde, bl.annet så var jeg, June og Aleksander på Wallmans, det var HM og stylemag lansering, valgvake, wild wool event, dolce gusto event osv. Kristoffer var også på besøk her i Oslo nesten hver helg, og det kan man jo ikke klage på 😀

 

OKTOBER:  Jeg dro på en veldig romantisk tur til London med Kristoffer i fem dager, noe som var superkoselig! Det var også der vi ble offisielt kjærester. HIHIHI. Rett etter den turen dro jeg på vennetur med June og Glenn, som også var helt fantastisk. Dette må vi gjøre oftere folkens, som jeg koste meg! Rett etter jeg kom hjem fra den turen dro jeg rett til Bergen, så det var en veldig travel måned der jeg omtrent ikke var hjemme i Oslo.

NOVEMBER: Altså, måneden startet vel med et skikkelig fyllekalas med noen venninner. Jeg aner ikke hva som gikk galt, men av de fem som var på vors hos meg, ble alle fem kastet ut fra byen. HAHA, at det går an! En megamorsom kveld iallefall. Jeg var på intervju med hund og fritid sammen med skjønne Annette, og så var jeg på ambassadørmøte med Nescafe Dolce Gusto som jeg skal jobbe endel med framover. Det var også cupfinalehelg der Molde spilte mot Rosenborg (Molde vant såklart), og det var en stor fest uten like. Martine kom på besøk, og det var utrolig moro å få litt tid sammen med henne igjen 9829; Vi var også på førpremieren av Hunger Games 2, der vi bl.annet fikk se noen av skuespillerne fra filmen. Gøy!

DESEMBER: Den dårligste bloggmåneden i historien kanskje? Første del av desember var det egentlig bare venting. Venting på at jeg skulle ta juleferie og dra til Bergen for å besøke Kristoffer. Når den tid endelig kom så fløy bare måneden fra meg. Jeg dro til Molde for å feire jul med familien, og koste meg masse med verdens beste venner. Den 28. dro vi til Roma, som var en helt fantastisk tur med mange inntrykk. En by jeg definitivt skal tilbake til! Det ble også mye alkohol i desember, og deretter junk food. 

Etter å ha sett tilbake igjen på dette året så har jeg jo faktisk gjort ganske mye gøy! Man glemmer fort av ting man gjør, så det er bra jeg har bloggen 😀 Det eneste jeg vet sikkert skal skje i 2014 er at jeg skal trene. Og bli tynn igjen. Gleder meg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg