10 TING DU IKKE VISSTE OM MEG

1. Jeg er kanskje den kaldeste personen i verden. Altså, jeg fryser mer eller mindre hele tiden bortsett fra når jeg er hjemme. Der har jeg nemlig alt av ovner og varmekabler på for fullt, slik at jeg aldri skal våkne eller komme hjem til en kald leilighet. Det verste jeg vet er faktisk å fryse, så det er utrolig kjipt at jeg gjør det store deler av dagen..

2. Som jeg såvidt nevnte i forrige innlegg, så er min eneste hobby å samle på SAS-eurobonuspoeng.. Hahahh! Sånn er det når hobbyen er jobben. Uansett. En annen rar greie med meg er at jeg alltid velger plassen min på flyet veldig strategisk, ut i fra hvordan jeg ser for meg dagsformen min kommer til å være. Jeg sitter for eksempel alltid til høyre ved vinduet, og kan ikke huske sist jeg satt på andre siden av midtgangen på et fly. Jeg planlegger også om jeg skal ha ekstra benplass eller ikke, utifra hvilket humør jeg er i. Av og til vil jeg bare chille og ha mye plass, og velger derfor dette. Mens noen ganger vil jeg ha tilgang til alt i vesken min, og velger “vanlige” seter der jeg ikke trenger å legge håndbagasjen i hyllen over. Herregud, jeg er så rar.. Jeg flyr forresten også ALLTID med SAS, ved mindre noen andre booker billettene mine med andre flyselskaper.

3. På natten sover jeg alltid på ryggen med begge hendene over hodet. Det må se jævlig komisk ut, men det er den stillingen jeg slapper av mest i. Men… Om jeg er stresset eller har mye å tenke på sover jeg i fosterstilling, for da klarer jeg ikke å slappe av på ryggen likevel. Som regel våkner jeg alltid på ryggen i stjerneposisjon uansett hvordan jeg ligger i det jeg sovner, haha.

4. Noe av det verste jeg vet er å skrive på mobilen. Jeg hater å tekste, fordi jeg syns det tar alt for lang tid. Dessuten har jeg ofte så mye på hjertet at meldingene blir superlange, og da syns jeg faktisk det er bedre å bare ringe. Jeg har ingen telefonskrekk, med andre ord.

5. Jeg får gnagsår bare av å se på nye sko. No kidding. Hver eneste gang jeg kjøper et nytt par bruker jeg flere dager, eller uker, på å gå de inn. Jeg skjønner ikke hva som er galt med bena mine? De eneste sneakersene jeg ikke har fått gnagsår av er disse fra Nelly. De koster liksom 399,- og jeg bruker de HELE tiden. Haha!

GENSERHER / BUKSEHER / SKOHER

6. Jeg elsker Heineken, og kan seriøst drikke det hver eneste dag. Men jeg prøver å holde meg unna, både på grunn av alkoholen og kaloriene. Kunne ønske det fantes en brus med samme smak, haahah!

7. Jeg sjekker nesten aldri instagram. Som regel legger jeg bare ut mine egne bilder, og bryr meg ikke særlig om andres. Herregud, nå hørtes jeg fæl ut.. Men det har nesten blitt litt for “mye”. De eneste gangene jeg orker å scrolle igjennom er på morgenen før jeg hopper opp av senga, eller om jeg kjeder meg veldig på bussen osv.

8. Litta snikskryt, men jeg er utrolig løsningsorientert. Om noe ikke helt går som det skal så startet hodet mitt automatisk å se etter nye muligheter, og det skjer veldig sjeldent at jeg tenker “faen nå er alt ødelagt” typ. Jeg tenker at ting jeg ikke får gjort noe med, er det faktisk ingenting jeg kan gjøre noe med. Derfor orker jeg ikke å tenke på “hva hvis det hadde skjedd i stedet for det..”. Man må tenke fremover!

9. Jeg er veldig dårlig til å sette meg selv i situasjoner jeg ikke selv har vært i. Dette er en utrolig dårlig egenskap jeg har. Om det er noe jeg ikke kan relatere meg til, klarer jeg ikke å “føle” på problemet. Jeg prøver så godt jeg kan å forstå om vennene mine forteller meg om noe vanskelig for eksempel, men jeg sliter ofte med å kanskje skjønne hvor hardt de tar det siden jeg ikke ser på det som et problem om jeg ikke har slitt med det samme selv. Dette er noe jeg virkelig jobber med, for jeg har jo ikke lyst til å være en usympatisk person!

10. Jeg er stort sett blid og glad dagen lang, men om jeg har lavt blodsukker kan jeg bli den jævligste kjerringen i verden som er grinete og sur. Igjen, en veldig dårlig egenskap.. Heldigvis vet jeg om det, og prøver å holde matinntaket mitt jevnt igjennom hele dagen. Haha!

Noe du ikke visste? 😉 

 

2 kommentarer
    1. Veit ikke om du har sjekket det noen gang, men grunnen til at du fryser kan være at du har lav fettprosent. Jeg frøs HELE tiden før, og fant ut at det var grunnen da jeg tok en kroppsanalyse på SATS 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg