10 TING DU IKKE VISSTE OM MEG

IMG_1570

  1. Jeg kan ofte virke litt streng, selv om jeg ikke mener det. Det er fordi jeg er veldig direkte og sugarcoater ikke ting jeg sier. Hvorfor jeg er sånn vet jeg ikke, men jeg tar meg selv ofte i å virke litt….frekk?
  2. Jeg er avhengig av energidrikk, og drikker to stykk omtrent hver eneste dag. Uøkonomisk og sikkert ikke så sunt, men jeg liker ikke kaffe så da får det bare være.
  3. Jeg er utrolig lat. Ikke sånn at jeg ligger på sofaen hele dagen, hater å trene osv. Jeg er utrolig rastløs og går rundt flere timer om dagen.  Jeg er lat på sånne kjedelige ting, som om fjernkontrollen ligger på tvbenken og jeg sitter i sofaen gidder jeg liksom ikke reise meg å hente den selvom jeg vil bytte kanal. Så hater jeg å stå på bussen eller bybanen, og klarer alltid å snike til meg en plass. Hihi. Jeg bruker også latterlig mye penger på taxi om vi er på byen, for jeg gidder nesten aldri å gå mellom utestedene og tar taxi i stedet. SÅÅ unødvendig siden det er maks 1-200 meter å gå..
  4. Jeg elsker å rydde! Haha, jeg elsker den egenskapen med meg selv. For meg er det null problem å rydde opp etter et svært vors, eller lageret på J&J etter en travel periode for eksempel. Den tilfredstillelsen å se at det blir gradvis ryddigere rundt meg er helt nydelig.
  5. Jeg har aldri vært så singel som det jeg er nå. Jeg har omtrent alltid hatt kjæreste, eller noen å prate med. Mens de siste ukene har det bare dabbet helt av, og jeg er totalt uinteressert i alt av gutter. Jeg gidder liksom ikke. Litt av en start på året, hæ? Forhåpentligvis går min off-periode over fort, for det er jo alltid hyggelig med en liten flørt! Det er vel været som gjør det, haha.
  6. Jeg tror jeg gir et veldig feil inntrykk av meg selv på bloggen. Her er det liksom så “ordentlig”, mens i virkeligheten er jeg jo heelt annerledes har jeg hørt. Det er faktisk noe av det jeg hører mest av folk som ikke har møtt meg før, at jeg er mye greiere og morsommere i virkeligheten. Jeg var faktisk ute med en kompis jeg nettopp har blitt kjent med for rundt en måned siden, og han sa til meg sikkert ti ganger at jeg er sååå hyggelig i virkeligheten, og at det overrasket han siden “alle” sier jeg er skikkelig bitch. Jeg regner med de som sier det er folk som ikke kjenner meg, så da bryr jeg meg ikke. Litt kjedelige er det jo uansett om jeg framstår skikkelig kjip på bloggen? Jeg skal absolutt prøve å vise mer av min egen personlighet her fremover 😀
  7. Ting går veldig sjeldent inn på meg. Jeg klarer liksom aldri å være skikkelig lei meg, eller sint om det skjer noe. Det preller fort av og jeg driter i det. Jeg vet ikke om det er en god eller dårlig egenskap, for hva er vel livet uten skikkelige følelser?
  8. Jeg har en tendens til å bli alt for drita på byen. Når skal man lære at man IKKE burde drikke to øl, tre glass vin og fem shots etter vorset liksom? Neste helg skal jeg prøve å holde meg i skinnet, hehe.
  9. Jeg er en utrolig dårlig løgner. Jeg får skikkelig dårlig samvittighet om jeg sier noe som ikke er sant eller drar en hvit løgn. Da bruker jeg å “come clean” ganske raskt, for jeg klarer ikke å leve under stresset om å kanskje bli bustet i løgnen. Haha! Det må være den verste følelsen.
  10. Noe av det verste jeg vet er å vekke andre på morgenen. Jeg er jo A-menneske som hopper opp så fort alarmen ringer omtrent, mens alle vennene mine er stikk motsatt mer eller mindre og sover lengre enn meg. Derfor kan jeg ofte gå mange timer uten å vekke vedkommende om jeg har overnatting for eksempel, for jeg er redd for at han/hun skal bli sur på meg om jeg vekker de. Haha, konfliktsky much?

 

6 kommentarer
    1. Haha, jeg syns ikke du virker som en bitch på bloggen i det hele tatt! Bare fortsett med det du holder på med, du virker flink, genuin og ikke minst hyggelig!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg