10 SPØRSMÅL OG SVAR

Når du er i tvil om hva du skal blogge om……. stjel en annen bloggers innlegg! Nesten, iallfall. Fant disse 10 spørsmålene på bloggen til June, og med mangel på kreativitet så svarer jeg på de. Ville egentlig skrive et nytt innlegg om upopulære meninger, men vi så jo alle hvor bra det gikk sist gang.. Haha! Neida, jeg lar meg ikke skremme. Upopulære meninger kommer senere i uken 8)

ANNONSE – Affiliatelinker til NAKD

BLUSEHER / BUKSEHER

1. Det beste med denne uken?

Uken startet jo på best mulig vis på Geilo! Jeg og kjæresten sjekket inn på Vestlia Resort i tre netter, og det var helt fantastisk. Vi gikk turer, slappet av, så på serier, jobbet litt og spiste helt sinnsykt god mat. Gleder meg allerede til neste gang vi skal dit, forhåpentligvis har snøen kommet da!

2. Det verste med denne uken?

At jeg sliter veldig med å sove. Jeg fikk jo utskrevet innsovningstabletter av legen, men jeg syns egentlig ikke de fungerer helt. Selvfølgelig, jeg kan jo be om et nytt merke og eksprimentere med hva som funker best for meg – men jeg er personlig veldig i mot å stappe medisiner i egen kropp som ikke er 100% nødvendig. Så da sliter jeg heller med noen søvnløse netter, og satser på at kroppen rydder opp på sin egen måte. Men, jeg er så trøtt!!

3. Hva tenker du mye på?

Livet generelt, og fremtiden. Akkurat nå er jeg obsessed med “side om side”, og drømmer om et nabolag som det. Kanskje med litt finere hus, om det er lov å si.

4. Dette har jeg på meg:

Denne boblejakken, denne genseren, denne buksen og disse bootsene. Pluss denne vesken som jeg alltid bruker om jeg skal ta med mac osv! Har dessverre ingen bilder å dele:(

5. Dette hører jeg på

Folk som skravler på Espresso House. Nå som jeg ble obs på det, så merker jeg at det er ekstremt høyt lydnivå her! Både musikk, og sikkert 100 mennesker som på hver sin kant er i engasjerte samtaler. Jeg har mistet headsettet mitt, så jeg får ikke hørt på musikk eller podcaster når jeg ikke er hjemme. Sykt irriterende. Vurderer å kjøpe AirPods, verdt det?

6. Dette ser jeg på

Er egentlig på desperat seriejakt siden jeg har sett det meste. Akkurat nå ser jeg på side om side, og en del dokumentarer på nrk (ser alt mulig), samtidig som jeg følger med på ex on the beach, real housewives, keeping up with the kardashians og alt annet realitydrit som bare forpester hjernen. Elsker det.

7. Dette irriterer meg i dag

Hver gang noen skal bestille flybillett for meg i forhold til jobb, så skriver de navnet mitt feil. Enten skriver de JuliE, plasserer Nyland som etternavn (er egentlig mellomnavn, og skal derfor plasseres som fornavn), eller skriver Ørsahl på feil måte. Typ ØrsHAL(!!!!!).

8. Dette gjør jeg i dag

Same old, egentlig. Jeg sto opp i syv tiden, trente, tok meg en dusj, spiste frokost og har jobbet fram til nå. Skal straks klappe sammen macen å handle middag til kvelden, før meg og kjæresten skal spise middag sammen og slappe av regner jeg med. Deilig hverdag ♥

9. Dette spier jeg i dag

Spiste to egg og knekkebrød til frokost. Med et glass juice og ett glass melk, haha. Nå har jeg ikke spist siden frokost, og merker jeg er ganske sulten. Frister å gå over veien til McDonalds å bestille en cheeseburger på vei hjem. ELSKER cheeseburger fra mccern! Til middag/kvelds blir det hjemmelaget thai red curry, så nå skal jeg straks på butikken for å handle ingredienser!

10. Morgendagens planer

På dagtid blir vel dagen ganske lik som i dag. På kvelden blir det date night hjemme for å feire “anniversary”, så da blir jeg nok stående på kjøkkenet i et par timer med god musikk og et glass vin mens jeg lager noe skikkelig digg til middag. Elsker sånne kvelder ♥

BLUSEHER / BUKSEHER

2 kommentarer
    1. Eeeelsker side om side! Gleder meg til flere upopulære meninger! Jeg har typ ingen selv, jeg! Rart, men sant! Stor klem til deg! ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg