ADRENALIN

Hola! Jeg har gått rundt med et ferdig-med-skolen-rus i hele dag, og gud så mye man får gjort når man er på en høydare. Etter jeg kom hjem har jeg pakket til klessalget (herregud så masse klær jeg tar med, wohoo!), ryddet og vasket leiligheten. I kveld skal vi ha kosekveld med BIS marketing, så det er jeg som skal hoste ikveld. Vi er syv jenter, og fant akkurat ut at jeg bare har seks kniver i skuffen. Haha, noen må spise pizza uten bestikk! Det blir nok med siden jeg er vert regner jeg med. Men men, jeg har jo et par spisepinner om noen er interessert i det liksom.

Nå må jeg bare fortsette her, men under finner dere en liten sneakpeek på noe av det som blir solgt på søndag. Husk Hendrix Hair Pilesredet klokken 12! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg