FLYTTE TIL OSLO?

Er jeg lei Bergen allerede? Kommer jeg til å flytte tilbake til Oslo til sommeren? Det er veldig mange som lurer på det etter helgen min i hovedstaden, og det skjønner jeg godt. Jeg skrev vel i hvert eneste innlegg hvor mye jeg savnet Oslo og ville tilbake dit igjen. Sannheten er vel at jeg vil tilbake til Oslo, men det ligger ikke i kortene akkurat nå. Da jeg flyttet til Bergen visste jeg at bestevenninnen min Birte skulle bo her, men nå som hun har fått et kjempebra jobbtilbud i Stavanger velger hun å flytte dit, noe jeg skjønner veldig godt. Jeg må innrømme at det er skikkelig kjipt, iallefall med tanke på at vi er omtrent naboer og henger sammen hele tiden. Det er derfor ikke rart jeg savner Oslo og mine kjære bestevenner der, og lengter tilbake.

Men nå har det seg slik at jeg har flyttet til Bergen, og nå må jeg være en voksen jente og ikke dilte etter vennene mine. Det var faktisk min beslutning å flytte hit med kjæresten, og den står jeg for. Drømmen hadde såklart vært å fått med meg han til Oslo, men siden han har en bra jobb her er ikke det aktuelt for øyeblikket. Forhåpentligvis (om jeg står i spansk skriftlig eksamen) så skal jeg jo begynne å studere til høsten også. Æææ, det er så mye jeg har lyst til å gjøre, blir helt gal! Akkurat nå står Osloflytting litt på vent og er ikke noe som kommer til å skje i morgen, men hvem vet? Livet er jo så uforutsigbart at jeg aldri tør å planlegge for langt i gangen 🙂 Og selv om jeg savner Oslo, betyr det ikke at jeg ikke trives i Bergen – for det gjør jeg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg