JULESHOPPING I STORM

I dag trosset jeg hangoveren, fikk på meg mitt hverdagstryne og dro til byen for å handle første del av julegavene. Som sagt er ikke utvalget i Molde stort, derfor måtte jeg få på plass noen gaver før jeg reiser iallefall. Hvordan jeg skal frakte de med meg hjem aner jeg ikke, men jeg finner forhåpentligvis ut noe lurt! Været i byen var helt grusomt idag, jeg og Cathrine sprang mellom butikkene for å ikke blåse helt vekk. Herlighet, hallo førjulstid liksom! Noe mer ukoslig har jeg aldri opplevd, haha. Hadde det bare vært vindstille.. Og snø.. Og klar himmel. Mye å be om kanskje? Ja, iallefall i Bergen.  I morgen reiser jeg til Stavenger, og jeg gleder meg så sykt. Koffertpakkingen har jeg ikke orket å tenkt på engang, så det får jeg ta i morgen tidlig. 

Vi spiste lunsj på Dolly i dag, siden det var nærmest og vi orket ikke trosse været. Bestilte pizzaen Sult, og den var så god! For meg som kun craver junkfood dagen derpå syns dette var et fantastisk valg av lunsjsted. Får vann i munnen bare av tanken. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg