KLAR FOR JUL

Da er frøkna fin til jul! Dro på Beauty Lounge i dag tidlig for å fikse vipper og negler, så nå er jeg klar for en liten måned borte fra Bergen. De jentene der altså, så flinke og snille som fikser meg når jeg vil 9829; Mine behandlinger er sponset! Dere kan ringe 408 72 160 for timebestilling. Etter det dro jeg for å se om jeg fant noen fine klær, men det gjorde jeg såklart ikke. Tok med meg en haug på ti kilo inn i prøverommet, sto der å prøvde i nesten en halvtime og kom ut igjen skuffa som pokker. Enten har jeg en utrolig rar kroppsform, eller så er klærene bare sydd helt grusomt. Satser på sistnevnte! Nå skal jeg fikse meg til kvelden. Skal ut med noen fine frøkner for å feire vel bestått (håper jeg) semester. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg