TREG SØNDAG

Hei! Det er noe med dagen derpå, alt går så utrolig tregt. Plutselig er klokken tre liksom, og alt jeg har gjort så langt i dag er å pusse tennene! Jeg sitter enda i pysjen, men skal nå skifte til normale daffeklær, haha. I kveld skal vi levere inn eksamenen, så nå må jeg dra til Cathrine for siste finpuss. Det kommer til å bli helt uvirkelig å våkne i morgen tidlig og ikke ha skole på agendaen. Neste uke kommer til å bli så fantastisk gøy! Det blir festligheter både tirsdag og onsdag, så reiser jeg til Stavanger på torsdag der jeg og Birte skal bo i en helt fantastisk suite på det nye hotellet Clarion Energy. På søndag reiser jeg hjem til Molde, og da er plutselig julen her. Desember har gått så utrolig fort.. Vel vel, jeg har nettopp klikket hjem en pakke fra nelly, tenkte å vise dere hva jeg har kjøpt 🙂 Her har dere en blanding av alt fra treningssokker til paljetter. 


Skjørt / Kjole / Topp / Kosebukse og topp / Hansker / Ring / Treningssokker / Genser  (annonselenker)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg