TID FOR Å FEIRE

God kveld! Jeg har nettopp spist litt deilig sushi til middag, og er nå klar til å fikse meg for kvelden. Kan ikke huske sist jeg gledet meg så mye til å dra ut! Først skal jeg på vors hos en venninne der det kommer masse kjentfolk, og litt for mange mennesker generelt (lurer på hvordan det blir plass til alle) – før vi skal videre på eksamensfest. Jeg er jo ikke ferdig med siste innlevering enda, men jeg feirer at jeg er nesten ferdig. Fant fram noen fine plagg fra nelly til dere, would not mind wearing this! Den skinnjakken er så ufattelig kul, den er fra Michael Kors og ganske dyr, men den skal bli min.

Annonselenker


Skinnjakke / Kjole / Armbånd / Veske / Sko

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg