ALL BLACK

Nå trenger jeg et lite avbrekk fra eksamensskrivingen. Hei hvor det går altså, hadde ikke trodd at vi kom til å være så effektive som vi er.  Så for meg at vi kom til å bruke flere måneder på å få den ferdig, men der tok jeg heldigvis feil. 

I klesveien har jeg blitt hekta på helsvart den siste tiden. Syns det er så fint til lyst hår, pluss at det ser så enkelt og rent ut. Noe jeg syns er digg på vinteren! Er helt forelsket i kåpen, som jeg hentet på posten i går. Link finner du under bildene om det skulle være av interesse. 


Lue – Moncler / Kåpe – HER / Skjerf – Beck Søndergaard / Jeans – GT / Sko – Cheap Monday / Veske – Leo Wulff

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg