DEN BERØMTE TO-DO LISTEN

3. desember, og Bergen er hakket gråere enn i går. Men det blir hva man gjør det til selv, og jeg har ingen planer om å la været legge en demper på dagen min. Jeg vil gjerne si jeg våknet frisk og opplagt, men det er dessverre ikke tilfellet da jeg ble vekt av noen som rev et tre i hagen. Av alle ting.. Siden dagen startet så ubehagelig så tenker jeg at den bare kan bli bedre! Nå har jeg tatt på meg min diggeste koseklær og skal starte på den berømte to-do listen som vi bloggere gjerne skryter av at vi har. Det er vel fordi vi vil virke opptatte og travle som de med en “normal” jobb. Ofte hører man at blogging er sykt mye mer arbeid enn leserne tror, og det er faktisk helt sant. Men jeg syns likevel jeg er forbanna heldig som får jobbe med ting jeg syns er gøy. Min to-do liste består ikke av kjedelige oppgaver som andre bestemmer for meg, nemlig tvert imot. Så ja, det var min lille morgentale – håper dere får en fin dag.


Sokkene finner du her 9829; (adlink)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg