PEPSI MAX I NY BEKLEDNING

Annonse

Heihei Pepsi Max elskere! Som mange sikkert har fått med seg så har Pepsi Max fått nytt design og annerledes flaske. Personlig synes jeg designet er utrolig fint, og er mer “inn” enn det andre – om det går an å si det om en brusflaske? Haha! Flasken er også mye bedre å holde i etter min mening, da plasten virker tynnere og grepet er bedre enn den forrige flasken. Pepsi Max er min absolutte favorittbrus, og selv om jeg lovte meg selv å kun drikke julebrus fra oktober til påske så må jeg innrømme at det har blitt noen flasker P-Max (som jeg liker å kalle den) også. 

100.000 nordmenn har også talt, og de mener at Pepsi Max er den beste coladrikken der ute. Under finner dere en film der Pepsi Max overrasker Jonas som har vunnet et kjøleskap fullt av deilig P-Max. Det vant han i samenheng med Pepsi Max sin taste challenge, der premien var et SMEG-kjøpeskap fullt av Pepsi Max! Vil nok si jeg er litt misunnelig..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg