NÅR MAN SOVER BORT DAGEN

Ops?

Da jeg våknet i dag tidlig var jeg full av energi til å gjøre ferdig den litt for lange to-do-listen min. Nummer 1 på listen var å kjøpe nytt minnekort til kamera og handle inn mat til kvelden, og det gjorde jeg også. Etter en stressende handletur, som forsåvidt føltes ut som om halve Bergen var samlet inne på samme matbutikk og spilte handlevogn-rally kom jeg hjem. Som blogger går halvparten av jobben fra macen, og i dag naturligvis fra sofaen. Men før jeg skulle starte på ditten og datten så måtte jeg ha en liten Game of Thrones pause. Vel fortjent siden det er lørdag tenkte jeg. Den gode følelsen varte tydeligvis noen timer for lenge, siden jeg nettopp våknet opp på sofaen etter tidenes heftigste powernap. Det var mørkt ute og jeg skjønte mildt sagt ikke en dritt, og var sikker på klokken var tre på natten. “Heldigvis” var den ikke mer enn syv. Men for å si det sånn folkens, dagens plikter fører jeg over til i morgen. Jeg rakk jo ikke å se ferdig episoden med GOT engang!! Det skal jeg altså gjøre nå, hehehe. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg