TO PERSONLIGHETER

God morgen! Våknet heldigvis opp blidere i dag enn jeg gjorde i går tidlig. Av og til føler jeg meg litt schizofren, for i dag er jeg glad og syns alle mennesker er fantastiske – mens i går… Jeg vet ikke hvor jeg skal starte. Som sagt hadde jeg skriftlig eksamen, og den ble holdt i en stor sal med mange andre privatister. Til høyre for meg satt det en liten frøken som ikke fikk til noe som helst før eksamen startet, og måtte spørre vaktene om hjelp. Så hjalp de henne og gikk videre. To sekunder senere trengte hun mer hjelp. Jeg tenkte at for faen da, tenk litt for deg selv kvinnfolk! Det står jo tydelig på arket hvordan man logger seg på internett, hva brukernavnet ditt er og at man IKKE kan bruke safari som nettleser. På venstre side satt det en gutt med 1,5literen med Urge, en pose med boller og buksen nede på knærene. En skikkelig gangster som var for kul for alt og alle, og hadde sikkert blitt tvingt av foreldrene sine til å ta eksamen. Han satt der i den obligatoriske timen før han stakk igjen. 

Men det var i går! Hadde disse menneskene krysset min vei i dag hadde jeg nok bare smilt. For det er jo ingenting å irritere seg over, folk er forskjellig og alle kan ikke tenke som meg. Og det er helt greit! Skjønner dere hva jeg mener eller? Jeg er jo to helt forskjellige mennesker fra dag til dag! Heldigvis er jeg snille-Julia i dag, noe jeg som regel er.

I dag reiser jeg forresten til Oslo! Det er jo bl.annet cupfinale, pluss at vi skal ha klessalg på søndag klokken 12. Vet jeg skrev klokken 13, men det er altså klokken tolv. Håper mange vil komme, for til sammen har vi utrolig mye fint til en billig penge 9829; Husk at cash is king!

Var også innom Beauty Lounge for å fikse meg fin til helgen, og de jentene skuffer aldri. Fylte på vipper og satt på nye gelenegler. Har tidligere bare brukt akryl, men syns gele er veldig fint også. Ble en lys rosa/nude farge på meg denne gangen. Syns det er så rent og pent. You like? Jeg får min behandling sponset.

De holder til midt i Bergen sentrum! Sjekk ut facebooksiden deres HER. For timebestilling kan dere ringe 408 72 160.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg