GØY

Hei! Nå sitter jeg egentlig bare å tripper i sofaen og prøver å få tiden til å gå før jeg skal inn på badet å sparkle trynet for kvelden. Gleder meg sånn! Har det virkelig så gøy ute for tiden, så håper kvelden også blir vellykket 🙂 Jeg fant dessverre ingenting å ha  på meg under min lille shoppingrunde i byen i sta, noe som er typisk når man først skal ha noe. Heldigvis har man nelly.com der jeg alltid finner mye fint, under finner mine nye favoritter!

(annonselenker)


(Øverst fra venstre) 1. HER / 2. HER / 3. HER / 4. HER / 5. HER / 6. HER / 7. HER / 8. HER / 9. HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg