50 SPØRSMÅL

Nå er jeg på vei til Cathrine for middag, gleder meg! Fant disse 50 spørsmålene på bloggen til Annette og tenkte det kunne være gøy å svare på. Elsker å lese sånt på andre blogger iallefall 😀

1. Hva var det siste du skriblet ned på et papir? 
En legetime jeg har på mandag. 

2. Hva har du alltid i vesken? 
Mobil, lommebok, ørepropper, carmex, avtaleboken min og snus. 

3. Hva bestiller du på kafé? 
Nå er jeg omtrent aldri på kafe da jeg ikke drikker kaffe og ikke er særlig glad i søtsaker, haha! Men hmmm, kanskje kakao en sjelden gang?

4. Hvilke nettsider besøker du daglig? 
Blogg.no åpenbart, diverse blogger, nelly.com (haha), så leser jeg vg, kjendis.no og perezhilton.com en gang i blant. Sladder 9829;

5. Hvem ringer du til når du er sint/lei deg?
Hmm det kommer helt an på hva det gjelder! Men pappa kommer alltid med gode råd, mamma blir som ofte like stresset som meg. Haha!

6. Hvilken farge er det på tannbørsten din? 
Den er hvit! Har elektrisk tannbørste fra Oral B. 

7. Kan du bytte olje på bilen? 
Det har jeg aldri gjort, og håper aldri jeg trenger å gjøre det heller. Haha! 

8. Hva har du hatt av kjæledyr? 
Jeg har hatt en kanin som het Stratos (min favorittsjokolade på den tiden), og nå har jeg en hund som heter Zara. 

9. Har du noen piercinger? 
Jeg har hull i navelen, som jeg tok i 8. klasse. Au! 

10. Norge på sitt beste?
Norsk sommer, finnes det noe bedre? Liker også høsten veldig godt, så lenge det ikke regner. Hello Bergen? 

11. Hva gjør deg lei deg?
Om jeg skuffer meg selv eller andre. 

12. Hva gjør deg glad? 
Å lykkes med mine mål, venner, shopping (hihihi) og reising. 

13. Hva er drømmejobben din? 
Det aner jeg ikke! Det er selvfølgelig mye som ser gøy ut, men tror jeg bare må prøve meg litt fram og se hva som skjer etter utdannelsen. 

14. Abonnerer du på et ukeblad?
Nei det gjør jeg ikke. 

15. Hva var det siste du kjøpte? 
French fries og smågodt på rema1000 i går kveld. 

16. Liker du kinesisk mat?
Nja, syns av og til det kan være litt kvalmende. 

17. Når var du i kirken sist? 
Julaften for et par år siden. Elsker å gå i kirken på julaften, selvom jeg ikke er personlig kristen. Syns bare det setter julestemningen! 

18. Hvem var den siste som gjorde noe ekstra spesielt for deg? 
Cathrine, når hun nå sikkert er på butikken for å handle inn til ikveld – og er så snill å kjøper snus til meg fordi jeg er for lat til å gå på butikken i regnet. 

19. Har du noensinne vært i en ambulanse? 
Ja! Da jeg bodde alene i Ålesund våknet jeg opp med de sykeste krampene i magen og klarte såvidt bevege meg. Da ringte jeg selv ambulanse som kom å hentet meg, haha. Jeg hadde nyrebekkenbetennelse – og wow det kan gjøre vondt. Trodde jeg skulle dø! 

Ja faktisk, etter mye øving!

21. Hvor lang tid bruker du om morgenen? 
Kommer helt an på hvor god tid jeg har, kan godt stå der i en time om jeg hører på musikk og er treg. Men jeg trenger ikke mer enn 15 min. 

22. Banner du ofte?
Mer enn jeg kanskje burde, men er veldig flink “offentlig” av en eller annen grunn.  

23. Hva er det lengste du har campet i et telt?
En natt i hagen hjemme – og det er definitivt ikke noe jeg skal gjøre igjen verken i hagen eller på fjellet. Hater teltliv. 

24. Hvor mange søsken har du? 
Tre småbrødre. 

26. Hvor mange steder har du bodd? 
Fem år i Oslo som liten, Molde, et halvt år i Ålesund, ett år i Oslo som voksen og nå i Bergen.  

27. Hvilken kroppsdel er du mest fornøyd med? 
Bena mine. 

28. Hvilken kroppsdel er du minst fornøyd med?
Det har jeg faktisk aldri tenkt over, og kommer nok ikke til å spekulere noe på det heller.  

29. Er det viktig å feire bursdager? 
Definitivt! Trenger ikke nødvendigvis å være en fest med hundre mennesker, men en liten feiring syns jeg er viktig.  

30. Har du tatt vare på klesplagg fra da du var liten?
Ikke som jeg vet om dessverre. Hadde vært gøy å se om klærene er like stygge som pottesveisen mamma klipte på meg.  

31. Nevn én ting som er irriterende med å blogge? 
At man ofte kan bli misforstått og at noen lesere alltid tar deg på helt meningsløse  ting. 

32. Hvor mange glass vann drikker du hver dag? 
Vet ikke hvor mange glass, men jeg drikker rundt tre flasker vann hver dag.  

33. Når legger du deg om kvelden? 
Mellom elleve og tolv, men som den seriejunkien som jeg er sitter jeg ofte oppe til mye senere.  

34. Favorittfag på skolen?
Akkurat nå er kanskje markedsføringsledelse favorittfaget mitt. 

35. Potetgull eller smågodt? 
Potetgull 9829; 

36. Siste filmen du så? 
Gone Girl på kino! 

37. Det mest romantiske du har gjort? 
Hmmm nå har jeg faktisk tenkt i fem minutter men kommer ikke på noe.. Er nok ikke av den mest romantiske typen selv, noe man kan skjerpe seg på? 

38.Den perfekte vertinnegaven er? 
Vin! 

39. Hvor gammel er pappaen din?
Han er 47 år. 

40. Har du vært i avisen? 
Ja! Har vært i lokalavisen mange ganger da jeg turnet. De siste årene har jeg vært i avisen pga blogg. 

41. Et sitat du liker? 
Jeg er virkelig ingen sitatperson, men usker da vi nettopp hadde fyllt 18 år og var supergira på å endelig kjøpe alkohol selv, var favorittsitatet til meg og venninnene mine “ta livet med en klype salg, en lime og en shot tequila”. Haha, vi var så kule azzz. 

42. Hvilken farge liker du best på neglene? 
Fransk, nude, rød eller svart. 

43. Hvem er forbildet ditt? 
Mamma. 

44. Er du forfengelig? 
Det er jeg! Har nok blitt enda mer forfengelig med årene også. 

45. Finnes det noe du virkelig har lyst til å gjøre, men ikke har hatt mulighet, tid eller råd til? 
Jeg har veldig lyst til å vinne eurojackpot. Lol! 

46. Har du vært gift eller forlovet? 
Nei. 

47. Hva kjøper du helst: klær, vesker eller sko? 
De siste årene har klær vært i fokus, mens nå sikter jeg meg mer inn mot vesker. 

48. Føler deg ung eller gammel for alderen? 
Det går egentlig veldig periodevis! Som regel føler jeg meg endre enn 21 siden mange på min alder er litt.. umoden og lite selvstendig? Men nå føler jeg meg ganske ung da jeg vil dra på byen hele tiden. Haha.. 

49. Hvilke uvaner har du? 
Bruker for mye penger på tull og at jeg snuser.  

50. Hva skal du gjøre når du er ferdig med å svare på alle spørsmålene?
Nå skal jeg hoppe inn på badet og fikse meg til kvelden! Er invitert på middag hos Cathrine, og det gleder jeg meg masse til 9829; 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg