NÅR HODET STREIKER

Jeg hater egentlig sånne innlegg “i dag har jeg vært på skolen, så dro jeg på butikken å handlet mat før jeg dro hjem og gikk på do”. Sånn oppramsing av alt man har gjort en dag, formulert på en utrolig uinteressant måte.. Derfor blir jeg veldig frustrert når jeg nå skal skrive om gårsdagen, og alt jeg klarer å komme på er å starte med å si: i går var jeg og Adrian på matbørsen å spiste middag før han reiste hjem. Syns virkelig noen av dere setningen bak her var fengende? Hvis svaret er nei, så er jeg helt enig. Grunnen til at jeg sliter sånn med å finne en bedre måte å formulere meg på, er fordi jeg må dra på skolen om fem minutter og hodet mitt streiker helt. Så jeg beklager, men det beste jeg kan si til dere er faktisk at vi spiste i går, og at det var veldig hyggelig.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg