TO BLOGGERE

God morgen 9829; Jeg tok helgen litt på forskudd og våknet først nå, deilig! I går dro jeg til Cathrine i det gode håp at vi skulle komme oss langt avgårde på hjemmeeksamenen som vi skal ha i faget markedsføringsledelse. Hva tror du skjedde? Vi mumset i oss litt lavkarbo-pizza før vi skravlet resten av dagen, haha! Når to bloggere kommer sammen så er det jo også standard at litt bilder blir tatt, så vi brukte vel lengre tid på å forevige oss selv i joggisen i stedet for å skrive på tankekartet vårt til skolen. Hva kan jeg si, wops? Neste gang vi skal jobbe med oppgaven sammen må vi vel sette munnbind (eller gaffateip) på begge to slik at vi ikke plutselig starter skravlingen igjen. Da er det nemlig ingen vei tilbake, skjønner dere.. Jeg hadde uansett en kjempekoselig dag, det er jo viktig det og!


9829;9829;9829;9829;9829;

På kvelden dro jeg faktisk ut en tur med noen venninner, og jeg hadde det så gøy! Jeg drakk ikke mye, så jeg merket vel at jeg ikke var helt på samme party-nivå som resten av klientellet, men jeg koste meg uansett! Kvelden endte i kjent stil på McDonalds med burger i ene hånden og chips i den andre. My kind of night 9829;

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg