INGEN KLAGING

Rise and shine! Hadde egentlig tenkt å starte dagen med “ukens hurtigskriving”, men jeg våknet opp i et veldig godt humør i dag og da droppet jeg det. For lets face it, man syns det er mye morsomere å lese om litt gøyal klaging enn at jeg har det så bra for tiden! Men det er vel kanskje positivt? At jeg har det bra for tiden, altså. Ikke at vi alle har en liten kyniker i oss, hihi 9829; Akkurat nå viser Bergen sitt sanne jeg og tilbyr regnvær hele dagen, så det kan godt henne jeg er sur og vil skrive hurtigskriving når jeg kommer hjem i ettermiddag. Oi, hjelp! Nå hørte jeg akkurat et brak bak huset. Vinden tok tak i vinduet til naboen å smelte det igjen. Herlighet, er det meldt storm i dag eller? 


Noen bilder fra Oslo. Jeg har omtrent levd i min nye skinnjakke fra Zara, syns den er så kul! Virkelig valutta for pengene 😀

Nå skal jeg subbe inn på badet å få på meg litt sminke før skolen. Sitter å lurer på om det er vits, for den kommer sikkert til å regne av fjeset mitt uansett. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg