FØRPREMIERE

Hei! I dag har jeg ikke gjort annet enn å slappe av, pakket ut av kofferten og handlet inn mat til uken. Sov ekstra lenge i dag også, noe som var høyst nødvendig siden det ble alt for lite søvn i helgen. 

På torsdag var vi invitert på førpremieren av The Maze Runner i lokalene til 29th century FOX, noe jeg syns var utrolig kult! Først minglet vi med de andre som kom over deilig tapas, før vi fikk se filmen i en liten kinosal de bruker til screeninger. Jeg følte meg ganske så spesiell der jeg satt, for der er det ikke mange som har vært! Når det kommer til filmen kan jeg ikke si annet enn WOW. Det er akkurat slike type filmer jeg eeelsker! Slutten var så spennende at jeg ikke kan vente til det kommer en toer. De skal starte å spille den inn allerede neste måned. I mellomtiden får jeg bare lese bøkene og vente i spenning til neste film kommer. 

Tusen takk til Chili Publications som tok meg med på dette! #THEMAZERUNNERNO

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg