TIDKREVENDE

Åh, der var jeg tilbake! Hvorfor jeg har hatt et lilte opphold de siste dagene har dere kanskje skjønt? Fadderuken tar for det første mye tid, men det som tar enda lengre tid er å være konstant sliten. Nå er jeg glad for at denne uken ikke har noen alkohol i seg (enda)! I dag hadde vi vår første ordentlige skoledag, der vi ble presentert for alle lærerne og litt om hvordan BI er som skole. Jeg er så gira nå!! Gleder meg til min første forelesning, det kommer til å bli så bra. Jeg er fremdeles ganske sliten, så velger å ta en fridag for alt i dag og starte på ny frisk i morgen. Hvordan har fadderuken deres vært, om noen har hatt?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg