UPDATE

God morgen, jeg er klar for nest siste dag i fadderuken! I går måtte jeg kaste inn håndkleet og bare slappe av hele dagen. Jeg var heeeelt bløtkake og hadde ikke sjangs! På onsdag var vi på barhopping, og da startet vi å drikke allerede så tidlig som 10(!!) om morgenen. Sånn fortsatte vi helt til sent på natt, så det er kanskje ikke så rart jeg lå i fosterstilling i hele går? Hehe 😀 Jeg tror nok bar til bar var den gøyeste dagen så langt! Vi var innom ni barer, der det var forskjellige aktiviteter på hver av de. Faddergruppene konkurrerte mot hverandre og fikk poeng etter hvor bra vi gjorde det. Jeg aner faktisk ikke hvordan det gikk med gruppen vår enda, men jeg følte vi gjorde det greit de fleste stedene? Hmm. I dag er det duket for rebusløp i superheltkostyme – og der sliter jeg nok litt i og med at jeg ikke aner hva jeg skal ha på meg enda, og løpet starter klokken 12! Wæææ. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg