PÅ HANDLETUR

Dette vet dere kanskje ikke om meg, men jeg syns det er utrolig morsomt å lese tilbudsaviser. Du vet, sånne man får i posten sånn cirka hver dag ved mindre man har satt på en “ingen reklame” lapp på postkassen. Vel, jeg kunne aldri tenkt meg et sånt dumt klistremerke, for finnes det noe bedre enn å se i for eksempel matkatalogen? Da er jeg in heaven! Nå har det seg slik at vi alltid får kataloger fra Coop Xtra, den butikken som liksom skal være SÅ stor med bra utvalgt men likevel er superbillig? Dere har vel sett den irriterende reklamen. Nok om det. For noen dager siden kjørte vi iallefall tilfeldig forbi en slik Coop Xtra butikk, og da var jeg fort ute med å hyle til Kristoffer at DER skulle vi dra å handle. Motvillig svingte han inn og ble med. De siste hundre meterne før butikken begynte jeg å glede meg som bare det. Endelig skulle jeg inn på en gigabutikk med massevis av mat, slik at jeg kunne fylle opp kjøleskapet til randen. Best.fealing.ever. Jeg tok fram en handlevogn og trippet fornøyd avgårde mens jeg hev ting i den. Jeg fant også ut at dette her måtte dokumenteres, så derfor fisket jeg diskré opp kamera fra vesken og ga det til Kristoffer. Vel, resultatet kan dere se her:

Bilde nr 1: Oisann, der orket han ikke vente til jeg snudde meg engang med å ta bilde.

Bilde nr 2: Å ta bilde av at jeg fikser meg på håret er sikkert veldig brukbart.

Bilde nr 3: Her ser jeg bare ut som en idiot som poserer i brusavdelingen. 

Så ja, det var definitivt ikke like stas for mannfolket å dra på handletur, iallefall ikke når bloggdama skal dokumentere det. Og apropos handleturen, jeg syns ikke coop xtra var verken bra eller billig. Så da vet vi det!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg