TIPS TIL HJEMMETRENING

Nettshopping er så gøøy! Sitter inne å klikker plagg ned i handlekurven min på nelly nå, men tok meg en liten pause for å vise dere mine siste kupp! Jeg har alltid hatt lyst på en treningsmatte hjemme til de dagene jeg virkelig ikke orker å dra på trening. Jeg har tenkt at en slik matte er alt for dyrt, men der tok jeg feil! Fant en fra NIKE på nelly nå og ble nesten litt sjokkert over prisen. Dette er en yogamatte som man fint kan bruke til styrketrening eller tøying også. En venninne av meg har en slik en, og hun er så fornøyd med sin. Satser på at jeg liker min like godt!

(annonselenker)


Treningsmatten finner du HER. Kjøpte også en drikkeflaske til bare 89kr HER! Er den ikke søt? 😀 

Yogamatten har de også i lilla HER og grønn HER 9829; 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg