GLINSEJULIA

Etter at jeg kom hjem fra Nice har jeg slitt utrolig mye med blank hud i ansiktet. Det er noe jeg så og si aldri har, så dere kan tro det er irriterende når sminken ser ut som en glinsende sjø etter bare en halvtime. Jeg aner ikke hva det kommer av heller, siden jeg har samme rutiner som før når det kommer til rensing av hud. Kanskje det er fordi jeg har blitt brun og er litt “brent” i fjeset kanskje? Om noen vet hva jeg kan gjøre hadde jeg blitt utrolig glad, for jeg er faktisk helt blank! (Dobbelbetydning).


Her er iallefall gårsdagens casual antrekk. Er så deilig å bare kunne slenge på seg lette klær! Genseren er fra Only og shortsen finner dere HER. (adlink) 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg