BACK TO BASICS

God morgen! For en gangs skyld har jeg ikke snudd døgnrytmen min i ferien, og det er jo ikke annet enn digg.

I går slet jeg utrolig da jeg skulle finne noe å ha på meg. Det var surt vær ute, og alt jeg har pakket med meg fra Bergen er sommerkjoler, shortser og pyntetopper. Jeg tenkte som så at hallo, nå er det jo sommer og da går man med kjoler hele tiden!! Men man gjør tydeligvis ikke det. Iallefall ikke i Molde der været er like ustabilt som rosenborg fotballklubb. Jeg fikk heldigvis med meg Guro på roseby, som er et av molde sine flotte kjøpesenter. Der fant jeg meg et par basic ting, og ferien min er halveis reddet. Håper fremdeles på at sola kommer til å skinne resten av ferien, DET hadde vært perfekt både for meg og kjolene!

9829;9829;9829;9829;9829;9829;9829;9829;9829;

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg