TATT AV BØLGEN

Herlighet, jeg elsker å bade! Jeg har alltid vært livredd for hai og derfor aldri turt å gått lengre ut enn til der jeg klarer å stå i sjøen. Mens i Nice så ble jeg omtrent tvingt med ut på det åpne hav (nesten). Og det er jo så gøy! Jeg klarte faktisk å legge den haifobien bak meg i et lite sekund og bare svømme rundt som en fisk. Haha. Det var forresten også utrolig store bølger som gjorde at jeg fikk vann både i hals og nese. Det må jeg si var både forfriskende og helt jævlig. I tillegg så har jeg jo vippeextensions, noe som gjorde at jeg ikke kunne gni meg i øynene for å få vekk saltvannet. Derfor ble jeg som en blind person ikke klarte å gå opp til stranden selv engang. Haha!


Her skulle jeg liksom vinks litt kult til Kristoffer, men så kom en bølge på bakholdsangrep og tok meg. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg