PEPSI MAX – TASTE CHALLENGE

Annonse

 

Maximum taste – No sugar, er det virkelig sant? Er smaken til Pepsi Max så god som de skal ha det til, at de kan konkurrere med den mest solgte sukkerholdige colaen i Norge? Min mening: Hell yeah! Jeg elsker Pepsi Max og det står til enhver tid minimun en flaske i kjøleskapet. Om jeg blir sugen på noe godt på kvelden slår det aldri feil med et stort glass p-max (som jeg kaller det). Skaperne bak Pepsi Max mener tydeligvis det samme som meg, og nå kjører de igang en gigantisk blindtest der det skal bli bekreftet eller avkreftet om Pepsi Max faktisk er den beste cola-drikken. Jeg syns det er ganske modig av de som faktisk tør å ha en så stor taste challenge, men jeg er bombesikker på at det kommer til å gå kjempebra. Det er en grunn til at både jeg og omtrent alle jeg kjenner elsker den brusen! Om du derimot ikke er like begeistret for pepsi max som det jeg er, så kan du møte opp på taste challengen sine blindtester og si din mening om hva som smaker best.

Ønsker du å delta på taste challengen? Her er de neste stedene Pepsi Max besøker:

OSLO:
20. juni på VG-lista topp 20.
26. Juli til 2. august i samenheng med Norway cup på Jernbanetorget og Aker Brygge.
6.-9. August ved Øyafestivalen og Tøyenparken.

BERGEN:
12. Juli ved Coop Xtra Fana
15.-17. Juli ved VG-lista topp 20.

KRISTIANSAND:
28.juni – 4.juli, under hele Hove-festivalen.
4.-6. juli, under Palmesus-festivalen. 

For å lese mer eller følge kampanjen og stoppestedene kan dere klikke dere inn på facebook-siden deres HER.

Vil du forresten vinne et års forbruk av Pepsi Max? For å ha mulighet til det er alt du trenger å gjøre å tagge et p-max bilde på instagram med hashtaggen #maxtastechallenge

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg