LEILIGHETEN

IKEA – Himmel eller helvete? Jeg klarer ikke bestemme meg hva jeg syns om det stedet! Heldigvis var det omtrent folketomt i dag, og det gjorde at jeg og den hundre-kilos-tunge vognen min suste rundt der og hev alt og ingenting opp i vognen. Når man er på ikea virker absolutt alt som en god ide å kjøpe, men heldigvis tok jeg til fornuften i det jeg la den tredje dobørsten i vognen. Jeg mener, really? Hva er det med oss kvinnfolk som må kjøpe ting vi virkelig ikke trenger, bare fordi den var på salg? Haha! Koste oss iallefall veldig idag, og handlet inn deilig snacks på turen frem og tilbake.


Hva syns dere om mine nye negler som jeg la hos Beauty Lounge i går? 🙂

Sofaen fra Bolia passer perfekt inn i leiligheten, og jeg kunne ikke vært mer fornøyd! Vel verdt ventetiden 😀 Stuebordet hermet jeg etter Glenn og kjøpte det på IKEA, syns det var så kult!


Hodeskallen er fra kremmerhuset.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg