STRIKK PÅ AVVEIE


Bluse – nelly her // Jeans – Fra Junkyard her på salg! (de er utsolgt for endel str, men så at nelly har alle str inne her) // Veske – Mulberry // Klokke – Michael Kors

Se for deg; det er dagen derpå og du bestemmer deg for å komme deg ut av huset for å være sosial. Hva er den største feilen en jente kan gjøre i det scenarioet (uten å ikke ta med seg vann)? Det er nemlig å glemme hårstrikken igjen hjemme. Jeg lette febrilsk i vesken etter HVA som helst som kunne redde meg fra panikken jeg fikk da jeg kom ut døren og håret blåste til alle kanter, pluss at det var varmt og jeg holdt på å dø av heteslag. “Heldigvis” så hadde jeg på meg et hodebånd, og som dere kan se på bildet over måtte den bli brukt som hårstrikk etterhvert. Etter mange timer i byen og på kino hadde jeg helt glemt av at jeg hadde det grusome hårbåndet i hestehalen, og dere kan tro jeg lo godt da jeg så igjennom bildene Kristoffer tok av meg på vei hjem i går kveld. Haha, man kan ikke score hver gang!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg