KOSE SEG!

Hei hei! Da var 17.mai helgen offisielt over og det er jo veldig trist – jeg har virkelig kost meg ihjel! I formiddag dro jeg for å møte noen fra gårsdagens festligheter for å dra opp på Fløyen. Jeg har jo aldri vært der, og det er jo kanskje litt for dårlig? Jeg ble uansett veldig overrasket over hvor nydelig det var der oppe, og skjønner godt hvorfor turistene står å knipser bilder av utsikten som gale! Deilig å få seg litt frisk luft også, det hjalp veldig på både formen og humøret 😀 Etter det dro vi på Nama for å spise middag, og for en sushielsker som meg passet det meg helt perfekt. Dit skal jeg definitivt dra tilbake! Etter det dro jeg og Kristoffer på kino for å se spider man, som kanskje ikke akkurat er en film jeg syns er sånn dritgøy, men med godis og baconcrisp overload overlevde jeg likevel. Veldig deilig å få så mye ut av dagen selvom man er fyllesyk, i stedet for å ligge å dra seg i sengen.

For en nydelig bukett!

Nå trenger jeg litt hjelp fra dere lesere. Planleggingen av sommerferien 2014 er for alvor igang, og jeg har så mange ideer og reisemål i hodet mitt at jeg nesten går konkurs bare av tanken. Det jeg vipper mest mot nå er å ta fly enten til Roma, Barcelona eller Nice, for så å være borte i 14 dager. Da er tanken at vi kan leie en bil og kjøre litt rundt omkring på ett av stedene. Hvor digg hadde det ikke vært å dratt rundt å se litt? Da får jeg jo både shoppingferie og badeferie i samme pakke! Hvilket land ville dere anbefalt og reist til, og har noen av dere gode tips til steder å besøke i Italia som ikke er så langt unna Roma? Vi er veldig usikre på akkurat hva vi skal, så jeg blir megaglad for tips 9829;

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg