HVORFOR SMILER JEG?

Nå sitter jeg i frisørstolen og leser igjennom alle fine kommentarene dere legger igjen for tiden. Tenkte bare å si det at jeg setter utrolig stor pris på hver og en av dere som titter innom og som har så mye koselig å si 9829; Jeg prøver så godt jeg kan å svare på alle kommentarene deres, og det føler jeg også at jeg har blitt flink til i det siste! Jeg har det veldig bra om dagene og at dere lesere er så positive hjelper meg veldig på det altså. Dere er som mine usynlige bestevenner som alltid kommer med råd, tips og meninger om det er noe jeg lurer på, og det er så gøy! 😀

En annen ting jeg syns er veldig stas er at jeg har fått min egen rabattkode! Altså, jeg har lagt ut rabattkoder før til forskjellige salg, men nå vil boozt gi meg min helt egen rabattkode. For dere virker det sikkert ikke stort, men jeg syns det er veldig moro å kunne gi dere avslag på plagg. Iallefall nå mot sommeren da spesielt jeg er ekstra glad i å shoppe! Koden er Julia15, og den gjelder hele kjøpet over 399kr 9829; Koden gjelder ikke på salgsvarer. 

 


Svart maxikjole // Blå skjorte // Ilse Jacobsen flipflops // Blomsterkjole


Ganni kåpe // Rosa bh // Ilse Jacobsen sandaler // Sommerkjole fra Ichi


Maxikjole // Mønstret veske // Bikinioverdel // Bikiniunderdel // Grønn kjole

Så om dere får lyst til å shoppe litt i dag så får dere 15% avslag om dere skriver Julia15 i kassen.

Adlinks

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg