BOLLEKINN-SELFIE

Oi, der var det mange selfies gitt! Er det én ting ved utseendet mitt som har irritert meg hele livet så er det bollekinnene mine. Jeg var seriøst tidenes ballongtryne i ungdomstiden og følte meg helt grusom. Heldigvis har bolleeffekten avtatt litt de siste årene, men jeg ser jo veldig godt på bildene over at de har gjort en comeback. Vennene mine syns det er fint, men jeg kan ikke helt si meg enig i det.

Uansett! I går kveld koste vi oss med deilig biff og nydelig vin. En god biff er virkelig det beste måltiden jeg kan få, og jeg hadde jo tenkt å ta bilder av maten for å vise dere – men tror dere ikke frøken Nyland slukte i seg hele biffen så fort den kom på bordet? Ops! Skulle egentlig videre etter middagen, men jeg var ikke helt i form så da droppet vi det bare. Får ta det igjen senere!

Birte sminket meg forresten i går, ble det ikke fint? 😀 Elsker når hun sminker meg, woho! 

PS! På blush i dag får du Bare Minerals pudder og foundation til kun 199kr. DET er billig!! På butikken koster den jo over 500kr… Jeg skal hamstre inn iallefall, fri frakt er det og. 
Du finner Bare Minerals pudder HER 9829; Bare Minerals Matt pudder HER 9829; Bare Minerals Foundation HER9829; 

 

//Adlinks

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg