PÅSKEDRITT

Åh, som jeg misunner dere som feirer påsken med familie og venner nå. Her i Bergen har alle mine venner dratt, bortsett fra Kristoffer og Birte da. Men jeg vil til Molde på påskefyll og venninnekos 9829; Dagene mine går stortsett til trening og eksamenslesing – ikke akkurat det mest spennende å blogge om. Blir så tiltaksløs av det hele. Skulle egentlig på kino ikveld, men tror dere vi gadd det? Nope! Lenge leve latskapen. Har sykt vondt i hodet i dag og, for i går trykket jeg nemlig i meg flere kilo smågodt. Herregud så godt smågodt er, syns jeg er flink som ikke spiser det hver eneste dag!

Så ja. Sitter her å surfer på nelly da som vanlig, og siden jeg ikke har noe spesielt annet å dele med dere kan jeg jo dele noen kupp! Alle plaggene under koster mindre enn 200kr, og det syns jeg er forbanna billig.


HER // HER // HER // HER

 


HER // HER // HER // HER

 


HER // HER // HER // HER

Kos dere! Nå skal vi bestille litt sushi og kose oss med film resten av kvelden. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg