MENSEN OG DAGSPLAN

 

Haha jeg er SÅ lame! Prøvde å lage en fin liten dagsplan til dere, men jeg skjønner jo nå at med så lite på timeplanen ser det helt latterlig ut. Akkurat nå minner jeg meg selv om en wannabe travel forretsningskvinne som trenger planer for å klare seg igjennom dagen – noe jeg absolutt ikke gjør. Som dere ser har jeg en deilig dag med mye fritid som virkelig skal brukes for alt den er verdt. 

Tok på meg selvbruning rett før jeg la meg i går, og som dere ser er jeg skjollete som en mango i trynet. Note to self: La selvbruningen tørke før du legger deg og gnikker fjeset ned i puta. Men men. Det er heldigvis ingenting foundation og id pudder ikke kan fikse!

Noen som har hatt det kjipt i natt er forresten Zara. Hun blør som en liten blodbank og får ikke lov til å sove i det hvite nyvaskede sengetøyet mitt. Derfor måtte hun sove på en håndduk, som er langt ifra luksusen hun er vant med. Ellers ligger hun alltid under dyna sammen med meg. Får håpe hun snart er ferdig med dette blodmaratonet, jeg er iallefall lei! Noen som vet hvor jeg kan kjøpe hundebleier i ministørrelse forresten?

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg