UTBLÅSNING OG ANTREKK

Vil bare starte med å si at jeg har ingenting imot overvektige mennesker, noe flere av dere påstår i innlegget under. Poenget jeg prøvde å få fram, var at jeg misliker sterkt når mennesker skylder på andre enn seg selv. Ja, depresjon, spiseforstyrrelser, angst, trøstespising osv gjør tydeligvis at folk legger på seg. Men for meg blir det nok dessverre å sette fingeren på noen andre enn seg selv. I kommentarfeltet under bekreftes egentlig bare poenget mitt veldig klart, og det er at man kan skylde på så mangt for overvekt. Men hvem er det som kan gjøre noe med det? DEG, og ingen andre. Om man trives med noen kilo ekstra er det da absolutt ingenting galt med det, og det har jeg ALDRI sagt heller. Men om man skal gå å klage over vekta si så hold heller kjeft å dra på trening etter min mening. Jeg skjønner det ikke er like lett for absolutt alle – men som jeg har sagt så er det ikke umulig.

 

Sånn, nå har jeg fått fram mitt poeng så kan dere gjerne dele deres synspunkt på godt og vondt i kommentarfeltet. Moro med litt blest syns jeg! I dag har jeg vært å spist lunsj og shoppet med mamsemams, veldig koselig siden jeg snart flytter. Kom nettopp inn dørene her hjemme, men snart skal jeg til tante å spise middag. Gleder meg masse! Fikk forresten med meg to supersøte topper hjem i sta som jeg tenkte å vise dere. Perfekte nå mot sommeren.

Under har dere dagens antrekk i sure og halvkalde Molde. Min nye jakke fra Samsøe Samsøe er SÅ god og varm, bare dumt det er sommer snart! Får heller spare på den til neste vinter 🙂

 

Jakke – Samsøe Samsøe (kjøpte min på nelly men der er den utsolgt) // Genser – Acne // Jeans – Gina Tricot // Veske – Mulberry // Boots – Bianco

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg