SUSHI OG BLONDHET

Som jeg har sagt før så har jeg en lånetlf nå siden iPhonen min er på reperasjon. Denne lånetelefonen har altså fått for seg det at jeg vil ha på alarm klokken 08.30 hver eeeneste lørdag og søndag, så da ringte den for fullt for et par timer siden. Siden jeg ikke fikk sove før klokken tre i natt var det egentlig ganske irriterende, men jeg kan ikke klage. Deilig å være tidlig oppe, selv om det er søndag!


I går lagde jeg og Ida sushi, og den ble faktisk overraskende god! 😀 Vi brukte omtrent de samme ingrediensene i alle bitene, bare for å safe oss. Men det er jo de vi liker best, så hvorfor ikke? Jeg ble negradert til sushi-skjærer, fordi jeg ikke klarte å rulle sammen tangen når den var ferdig “påsmurt”. Egentlig like så greit, jeg har jo aldri vært særlig flink når det kommer til sånn detaljarbeid! Inne i bitene hadde vi salmalaks, avocado, mango og philadelphia light. Veldig hyggelig og godt, som definitivt må gjenta seg før jeg flytter.

I helgen har jeg overnattet på mitt gamle pikerom hjemme hos mamma. Per dags dato er det lillebror August som bor her oppe, men siden han er hos pappa i helgen tok jeg over sengen hans. Hihi! Syns det er mye koseligere her enn nede i første etasje der jeg sover nå. Har brukt morgenen på å bestille frisørtime og bladd igjennom bilder fra i sommeren. Fikk plutselig et sånt kick at jeg MÅTTE bli blond igjen! Er så lei av å få blond ettervekst i det mørke håret, det ser bare så utrolig fælt og usmakelig ut, så i morgen klokken ti skal jeg stripe det. FIkk tillatelse fra frisøren min Silje på Hendrix i Oslo om at det var greit, så da er det bare å kjøre på 😀


Åååh jeg savner blondfargen min 9829; Blond og brun forever, hehehe neida. Gleder meg til i sommer iallefall! På bildene fra i dag føler jeg meg som en grå liten mus.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg