TODAYS DETAILS

Helt forelsket i kjolen under jeg kjøpte på Zara. Siden det ikke er Zara i Molde bestilte jeg den på nett. Kostet bare 249 også! Kan bare se for meg hvor fin den er til sommeren med ordentlige brune ben og armer, med et par fine sandaler til. Så enkelt og fint! Akkurat nå er det akkurat litt for kaldt til å bruke den uten strømpebukse altså, men den er også veldig fin med svart strømpebukse under.

Merker at det er fredag og innsatsen er svekket. Glad jeg trente i dag tidlig! Ikveld blir det bare deilig avslapning og film, så tenkte jeg å lage meg en saftig biff! Mmmmm 😀 Men først! Familiemiddag hos bestemor, så det blir to middager på meg i dag.. Haha! Får heller spise det enn å kjøpe inn godteri til kvelden. Viktig å kose seg 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg