WOHO

Herregud jeg er så effektiv!! Nå er jeg egentlig ganske sikker på at ALT i leiligheten min enten ligger i poser, kofferter, bagger eller har blitt kastet i søpla. Hundre poeng til meg! Nå gjenstår det bare å vaske ned og flytte alt ut i bilen. Som ikke kommer før på søndag. Dritt. Stuen min er et eneste kaos nå, med alt jeg skal ha med meg hjem pluss alle klærene jeg skal selge på salget på søndag. 

Nå skal jeg ta meg en velfortjent flyttepause. Resten av kvelden blir det bare kos, og det gleder jeg meg veldig til 9829; Leppene føles litt bedre også, selvom de er ganske stive enda. Helt normalt dagen derpå en restylane-behandling!


Haha, må le litt når acneposen kom med på bildet. Det er SÅ typisk jenter som handler én gang på acne og ta vare på posen i flere år, mens den henger på klesstativet på alle instabilder osv.. Jeg er visst en av de, da!

Under er enda litt til jeg skal selge på søndag. Det er en haug til, men det blir litt mye å ta bilder av alt! 🙂

Tingene jeg selger er alt fra str XS til L – så de skal nok passe de fleste. Skoene er i str 37 eller 38. Jeg håper dere vil komme på Hendrix Hair Majorstuen (arbos gate 2) på søndag fra klokken 12, da hadde jeg blitt utrolig glad 9829; Det går forresten kun ann å betale med kontanter, og ikke kort!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg