EN NY EPOKE

Heihei! Det ble en treg mandag på meg, som ikke kom som noen overraskelse. Jeg må forresten si dere noe sykt! Dere husker kanskje at jeg startet på Breaking Bad sesong 1 for nøyaktig en uke siden? Vel, gjett hva.. Nå er jeg på siste sesongen! Jeg har altså sett over fire sesonger på en uke – og hvem vet hvor mange timer det er. Jeg vedder på at jeg ikke har noen muskler igjen i kroppen min etter all den tiden forran skjermen. Vel, litt av en effektiv men meningsløs uke iallefall. Nå som jeg snart er ferdig med BB så aner jeg ikke hva jeg skal se på. Kanskje jeg kan starte å trene igjen eller noe.. Haha!

I dag er det siste dagen min i Bergen før jeg drar hjem igjen til Oslo – og der venter det egentlig bare å få solgt møblene mine på finn pluss å pakke og vaske ned. Jeg vil egentlig prøve å komme meg hjem igjen til Molde til bursdagen min som er 23. februar, men det er jeg litt usikker på om faktisk går. Hvor mye en person klarer å gjøre på ti dager er jeg faktisk ikke sikker på!


Har på meg Kris sine tøfler altså, jeg har ikke så store ben.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg