NYE SKJERF!

Sponsede skjerf

For et par dager siden fikk jeg en pakke i posten fra buyhelse.no  med noen helt nydelige skjerf! De er prikk like acneskjerfene, bare at de er mye billigere.. Jeg har hatt så sykt lyst på det gråe acneskjerfet kjempelenge, men det har vært utsolgt overalt. For min del er det ikke så nøye hvilket merke det er, men jeg liker skjerfene til Acne utrolig godt. Derfor er jeg veldig glad for at disse fra buyhelse kommer i massevis  av farger og er minst like god kvalitet! 🙂


Camel HER


Blått HER


Grått HER

Er de ikke lekre? 😀

Buyhelse selger også utrolig  mye innenfor helsekost – og de er raske på levering!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg