TULLPRAT

Dagens bloggdag ble virkelig ikke som planlagt! Jeg bruker som regel aldri å planlegge hva jeg skal blogge om, men i dag hadde jeg faktisk det. I dag har jeg vært på Ulriken i Bergen (utrolig fint btw), og før vi kjørte dit dro jeg innom posten for å hente noen fantastiske skjerf fra Buyhelse.no som jeg tenkte å ta bilder av. Pluss at jeg skulle ta litt andre bilder osv, siden jeg har fått meg ny linse. Tror dere ikke jeg glemte minnekortet til kamera hjemme da? Herregud jeg er så håpløs! Prøvde å ta noen bilder med iPhonen, men de ble jo bare så ubrukelige at jeg vurderte å kaste telefonen over fjellkanten. Gjorde ikke det da heldigvis, må jo ha den slik at jeg kan spille Candy Crush (er så hekta). 

Så ja. Spiste lunsj på Jacob Aall også, og den var under middels som normalt før jeg dro hjem igjen. Nå blir det kosikos resten av kvelden med møbeltitting og film. Bestemte oss også for å lage rundstykker til middag! Eller vi kjøpte rundstykker som vi skal varme opp såklart. Med deeeilig pålegg på. Det er faktisk noe av det beste jeg vet! Mmmmmmm 9829; Nok tulleprat fra meg, ha en fin kveld dere også! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg