IM BACK

Hei! Åh, da har jeg endelig fått ladet macen. Herregud så DIGG! Nå har jeg jo egentlig sykt mye å blogge om siden det er et par dager siden sist, men nå klarer jeg selvfølgelig ikke å samle tankene mine for å skrive noen ting som helst. Kan kanskje skrive om kvelden i kveld da, så kan jeg heller blogge om gårsdagen i et annet innlegg. Snart kommer kjææææææææææææææææresten til Oslo, og vi har bestilt bord på Trancher (min favorittresturant for tiden) til klokken ni. Gleder meg! Blir så deilig med skikkelig date night igjen 9829;


Bilder fra i gårkveld, da jeg og June var verter for Dolce Gusto sitt nye konsept, som jeg kommer til å skrive om senere 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg