MÅ HA

Huff! Satt i telefonen med en venninne mens jeg spilte tetris (noe jeg alltid gjør når jeg prater i tlf), og plutselig kom denne jakken fra Boozt opp i en annonse på siden. Jeg bare ææææ, og klikket meg inn så fort jeg bare klarte – og de hadde alle størrelsene igjen. JIPPI!! Typisk når slike nydelige jakker blir utsolgt på et blunk, så jeg var heldig syns jeg 😀 Er den ikke fin?


Den finner dere HER!

Nå er jeg på vei til trening, spinning og power på menyen i dag! Svar på spm del 2 kommer senere ikveld 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg